28 Eylül 2013 Cumartesi

Cumartesi kahvaltısı :)

Nedendir bilinmez demeyeceğim çünkü nedenini çok iyi biliyorum:) Cumartesi gününü çooooook seviyorum... Haftanın bütün yorgunluğu geçip gidiyor. Sabah erken kalkmak yok kalksam bile evde olmanın keyfi bir başka. Birde Pazartesinin gelişi Cumartesinden belli olmasa değmeyin keyfime :):):) Cumartesi başkadır benim için, hafta içi zaten yorucu Cuma günü haftanın tüm yorgunluğuyla eve gelince yerimden bile kalkmak istemiyorum, pazar derseniz Pazartesine hazırlıkla geçiyor. Kısacası koskoca yedi günden sadece Cumartesi benim:) uyuyabilirim(İlber beyefendi müsaade ederlerse tabi), misafir ağırlayabilirim, dışarı çıkabilirim velhasıl çok şey sığıyor bu güne. Bunun için çok özeldir kendileri. Bugün fark ettim ki bayağı zaman olmuş misafir ağırlamayalı ve kahvaltıyla davetlere başladım. Artık beş çayı, akşam oturması diye devamı gelir inşallah:) sofrayı hazırlamayla uğraşırken fotoğraf çekmeyi unutmuşum. Bunu da son anda eşime çektirdim :) ama böreği ben çektim. başka bir zaman tarifini de yazarım inşallah, tavada yapıyorum bu böreği ve tadı bence mükemmel....
Vakit bulduğum ilk anda böreğin ve mücverin tarifini de yazarım, bugün çok yoruldum ama güzel gündü. Yorulduğuma değdi. Hazırladıklarımın hepsi misafirlerim tarafından beğenilince bütün yorgunluğum uçup gitti. Darısı diğer davetlere :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder